czwartek, 25 grudnia 2014

Święta święty czas tuż tuż ;D

Pierwsza gwiazdka już na niebie, wszyscy siedzą obok siebie.
Uśmiechnięci promienieją, cóż się dziwić? spójrz na niebo!
Gwiazdka jest tam roześmiana, która życzy wszystkim nam:
Zdrowia, szczęścia, dni szczęśliwych, dużo koni, dużo jazd,
abyśmy spędzili wspólnie bardzo miły, fajny czas.

W Nowym Roku, dużo śniegu, dla tych co go lubią.
Ulepimy z niego konie, co zawożą  do krainy śniegu.
A w krainie koni śnieżnobiałych masa, wszystkie
są siwe, każda, każda rasa.
Dosiądziemy z nich każdego i ruszymy w drogę,
pełną szczęścia i miłości zimową przygodę.

Teraz jednak nie czas myśleć właśnie o tym.
Dzielimy się teraz pięknym opłatkiem złotym.
Składamy sobie życzenia i myślimy o jednym:
Aby wszystkim ten rok się udał i był przyjemny.

Mama karpia już podała, ale to nie mój smak,
ja zajadam kluski z makiem tak jak mój psiak.
Może trochę zjem pierogów, wiem wypiję barszcz!
Będzie to bardzo mile spędzony czas!

~*~*~*~

Wiem tyle- poetka ze mnie nie będzie haha xd przechodząc do rzeczy życzę wam Wesołych świąt, dużo prezentów, szczęścia, miłości i wszystkiego czego sobie zapragniecie. Oczywiście dużo koni i jazd <3 A tak to gdzie spędzacie święta? I jak idą przygotowania? :D Piszcie ja czekam na wasze komentarze i jeszcze raz Wesołych świąt :)

                                                                         ~*~*~*~
MOI DRODZY! Nie wiem jak to się stało, ale ten post nie opublikował się wczoraj :( 
Korzystając z okazji możecie mi napisać jak święta i no w sumie to jeszcze się one nie skończyły więc .. :D 


AlvWays <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz